UE5 Asset Wave Spawning System

Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
28 Июл 2018
Сообщения
551
Реакции[?]
573
Поинты[?]
160K
1710447378009.png

V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Система спавнинга на 100% основе blueprint для быстрой и простой настройки вражеских волн в Unreal Engine.

Технические детали / Technical Details:
Features
:
  • Automated Wave Spawning at Level Start
  • Manual Wave Spawning through Wave Triggers
  • DataTable driven workflow enables easy setting up of waves
  • Batching of AI units for easy customization
  • Special Waves that spawn Bosses at the end
  • Customize Spawn Starting Time, Number of Units, and more
  • Basic Spawn Points with fixed location spawning
  • Works with both Pawn & Character AI types
  • Spawning Volumes that generate randomized spawn locations over large areas
  • Precaching of Spawn Locations to minimize the impact on runtime performance
  • Fail-Safe Tests to maximize the probability of finding valid spawn locations
  • Notification Systems for Wave Completion & Points Distribution
  • Countdown Timer for players to prepare for incoming waves
  • Sample Gameplay Level showcasing the working of core systems in tandem
  • Fully commented Blueprints to accelerate the learning process


Number of Blueprints: 9 (29 including examples & widgets)
Input: Mouse & Keyboard
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Похожие темы
Сверху Снизу