Участник
			
			
				
					
				
			
		- Статус
 - Оффлайн
 
- Регистрация
 - 28 Июл 2018
 
- Сообщения
 - 577
 
- Реакции
 - 583
 
V5.3
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Система спавнинга на 100% основе blueprint для быстрой и простой настройки вражеских волн в Unreal Engine.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Automated Wave Spawning at Level Start
 - Manual Wave Spawning through Wave Triggers
 - DataTable driven workflow enables easy setting up of waves
 - Batching of AI units for easy customization
 - Special Waves that spawn Bosses at the end
 - Customize Spawn Starting Time, Number of Units, and more
 - Basic Spawn Points with fixed location spawning
 - Works with both Pawn & Character AI types
 - Spawning Volumes that generate randomized spawn locations over large areas
 - Precaching of Spawn Locations to minimize the impact on runtime performance
 - Fail-Safe Tests to maximize the probability of finding valid spawn locations
 - Notification Systems for Wave Completion & Points Distribution
 - Countdown Timer for players to prepare for incoming waves
 - Sample Gameplay Level showcasing the working of core systems in tandem
 - Fully commented Blueprints to accelerate the learning process
 
Number of Blueprints: 9 (29 including examples & widgets)
Input: Mouse & Keyboard
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
			
				Последнее редактирование модератором: