Пользователь
-
Автор темы
- #1
V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Создайте бесконечный мир, динамически транслируя уровни по мере продвижения игрока (аналогично Minecraft chunks).
Идеально подходит для бесконечных открытых миров или бесконечных внутренних карт (таких как подземелья, похожие на рогалики, или подсобные помещения).
Прост в использовании и настраивается за считанные минуты (смотрите Видео ниже). Смотрите функции ниже для получения более подробной информации.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Generates and streams levels on a grid as the player moves (and regenerates the same levels if the player returns the way they came)
- Supports custom levels built from your own assets
- Supports random and predefined seeds (all generated maps are reproducible)
- Custom render distance
- Custom level size
- Supports level probabilities (e.g. lower probability for rare levels)
- Supports specific levels at specific coordinates (e.g. level finish located at tile X,Y)
- Store unlimited settings (using a data table - i.e. row one for water dungeon, row two for Backrooms style dungeon, row three for open world, etc.)
- Includes demo (the screenshots with white geometry)
- Simple to setup and reuse
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Windows, MacOS
V5.3Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование модератором: