UE5 Asset PCG River Biome Generator (Interactive Foliage, Tree, Water)

Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Мар 2021
Сообщения
423
Реакции[?]
963
Поинты[?]
664K
1710986023744.png

V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Комплексное решение для процедурно генерируемой воды, рек, озер и болот. Заполняет местность водой, растениями и кустарниками в соответствии с желаемым уровнем воды. Интерактивная листва со сложным ветром. Каждый отдельный лист реагирует на ветер.

Технические детали / Technical Details:

Features:
Interactive foliage (Photoscanned assets, uses Nanite no LODs included)
Complex hierarchical wind (each leaf reacts to wind) compatiable with Megascans Trees
PCG Blueprint Actor (Populates your Landscape with water and foliage)
Ambient and interaction sounds
Season Feature

Current Recommended Specs:
12-Core CPU @ 3.4 GHz
64 GB RAM
Nvidia RTX 3080 (or 4060 for frame generation support)
At least 10GB of VRAM.

Current Minimum Specs:
8-Cores CPU @ 3.6 GHz
32 GB RAM
Nvidia RTX 2080 (or higher)
At least 8GB of VRAM
1080p resolution at 50%

Up to date graphics drivers and DirectX 12 support are required.
Please make sure to use included DefaultEngine.ini
This asset is designed to be used with
Upscaling and Frame Generation.
True Next-Gen graphics and features, requires decent PC.
If the performance is still unacceptable, it may indicate that
your current system doesn`t meet requirements
for Nanite Foliage, Lumen Lighting, and Virtual Shadows.


Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу