UE4 Asset UE4 Vaultcache Pistol Starter - MoCap Pack

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Ноя 2023
Сообщения
127
Реакции[?]
676
Поинты[?]
678K


V4.14+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Версия 2.7А
Все анимации в корне и на месте с кривыми IPC
16 анимаций, 4 смещения прицела, разделенные прыжки — всего 29 файлов
ВКЛЮЧАЯ:
холостой ход, стойку, приседание, ходьбу, бег трусцой, прицеливание, повороты, прыжки в шпагат.
Стартовый набор анимаций военного пистолета для шутера от третьего лица. Все холостые движения и переходы были тщательно подобраны по позам для создания бесшовных деревьев движения. В комплект входит соответствующий полностью текстурированный пистолет.
Интеграция с нашими пакетами Mobility и Rifle Pack .
Просмотрите все анимации в программе 3D-просмотра:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, прочитайте/загрузите полный список анимаций:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Переход на UE5.xx Manny безболезненный, быстрый и простой , занимает около 2 минут с нашими модифицированными IK-ретаргетерами.

Технические детали / Technical Details:
  • UE4 Engine 4.14 - 4.xx Compatible
  • For Engine 4.13 and Previous - All FBX Source animation files are included and can be imported into older versions including IPC curves.
  • Matches Rifle Starter 2.7A animation set.
  • Pistol 01 Starter is a Subset of Pistol 01 Pro
  • All with Root Motion and In-Place IPC curves (In Place Custom) as in our Basic and Pro Packs
  • IPC curves for "Speed" and "Rot(yaw)" to calculate cm/sec and turning motion and prevent foot sliding.
  • All animations are on the UE4 template skeleton with IK bones.
  • The Pistol mesh is attached to “hand_r_PistolSocket” in the skeleton view for preview.
  • There is a "PistolHolsterSocket" matching the correct location for all Holster/Un-Holster animations.
  • FBX Source Files are also included as single Take animations on the UE4 stock template skeleton. They are in “Project\Source\” along with other files and documents. (not visible in the editor).
  • A Motionbuilder 2015 file is included with the UE4 template skeleton setup with the the HIK rig. Any of the FBX animation files can be imported, edited and animated as desired, and re-exported as new animations.
  • A Maya 2015 file is also included with the UE4 template skeleton setup with the HIK rig. Any of the FBX files can be imported, edited and animated as desired, and re-exported as new animations.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу