-
Автор темы
- #1
V5.3-5.4
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
С помощью Make Modular Skeleton Mesh Subsystem вы можете легко изменять, извлекать и комбинировать части скелетных сеток непосредственно в редакторе UE, оптимизируя процесс создания ресурсов и открывая новые уровни творчества.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Modular Extraction based on Material and/or Bone.
- UV Island Filtering: Employ UVFilter to selectively include mesh vertices based on UV islands.
- Advanced Root Transform Controls: Fine-tune mesh positioning, rotation, and scaling with precision.
- Math Operators for mesh manipulation: +, -, ~, &, and |.
- Inherit LODs and Cloth Asset Configuration from the base mesh.
- MakeModularSkeletalMesh (Editor)
Number of C++ Classes: 1
Supported Platforms: Windows, MacOS
Important/Additional Notes:
- This is NOT a merging tool. You can only utilize the Math Operators on the same mesh.
- Doesn't support Morph Target (will be fixed in later update)
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование: