-
Автор темы
- #1
V5.3-5.4
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
С помощью Make Modular Skeleton Mesh Subsystem вы можете легко изменять, извлекать и комбинировать части скелетных сеток непосредственно в редакторе UE, оптимизируя процесс создания ресурсов и открывая новые уровни творчества.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Modular Extraction based on Material and/or Bone.
- UV Island Filtering: Employ UVFilter to selectively include mesh vertices based on UV islands.
- Advanced Root Transform Controls: Fine-tune mesh positioning, rotation, and scaling with precision.
- Math Operators for mesh manipulation: +, -, ~, &, and |.
- Inherit LODs and Cloth Asset Configuration from the base mesh.
- MakeModularSkeletalMesh (Editor)
Number of C++ Classes: 1
Supported Platforms: Windows, MacOS
Important/Additional Notes:
- This is NOT a merging tool. You can only utilize the Math Operators on the same mesh.
- Doesn't support Morph Target (will be fixed in later update)
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование: