-
Автор темы
- #1
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
V5.3+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
VisusCity - это процедурно генерируемый (PCG) город, идеально подходящий для создания макетов городов или районов для разработки игр, архитектурной визуализации или видеопроизводства.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Project archive is less than 1 GB.
- 10 Building Assets
- 10 Home Assets
- 8 Tree Assets
- Library Level included to see all assets (VisusCity/Levels/VisusCity_Library)
- Sample Sequence included as seen in showcase video.
- All buildings and homes are exteriors only and are more ideal for medium to far range views.
- Custom building and foliage library assets can be easily dragged and dropped into the foliage parameter slots.
- Mesh sets can be added and each can have unlimited entries. Inner Buildings, Outer Houses and Foliage mesh sets already included in the template blueprint.
- Easy blueprint parameter sliders for density, transformation and distance attributes.
- Customize areas, cutout areas and roads with normal spline editing tools.
- Road Cross and T junction blueprints included.
- Building and home rotations are randomly incremented by 90 degrees as well as mirrored randomly on top of standard minimum and maximum Z rotations.
- Buildings and homes are projected on landscape and cut out paths and areas can be used to prevent spawning on very steep slopes.
- Normal landscape sculpting is supported.
- Master PBR material included for customizing local space, tri-planar or world space mapping on all assets.
Tris Count: 10 995 511
Sum Tris Count: 402 080 769
LODs: (Yes/No) No
Number of Unique Meshes: 25
Number of Materials and Material Instances: 5 Master Materials, 72 Material Instances
Number of Textures: 45 Textures
Texture Resolutions: 512x512, 1024x1024, 2048x2048, 4096x4096
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Mac: No
Documentation :
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: