«Unigine Developer»
-
Автор темы
- #1
V5.3 - V5.5
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Технические детали / Technical Details:
The component creates a field of view (Field of vision) and allows you to detect objects. It can also be used in postprocess for a pseudo lighting and fog of war effect.
Easy use in blueprint.
- 2 geometric types: arch and line.
- Creates 2 arches.
- Rotate along X, Y, Z. Not only Z (Top-Down games).
- High performance, the component is written in C ++.
- Can be used in 3D and 2D games.
- Can be used for pseudo lighting (example in the screenshot).
- Easy to use in blueprint. For minimal functionality, only two functions need to be called.
- Additional functions for interpolation of angles, radius, rotation. Watch the video preview.
- Can be executed on a server in a multiplayer game.
- Detection of enemies occurs even if the mesh is invisible.
Video preview:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Full documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
and
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Video tutorial on
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
: basic functionsManual - creating pseudo lighting (Text):
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Create pseudo lighting (Youtube):
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Forum Thread (Support):
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Number of C++ Classes: 1
Network Replicated: No (The component can be run on the client and on the server. To notify other players, create a Custom Event with replication -> Multicast).
Supported Development Platforms: Any (Windows, Mac, Linux)
Supported Target Build Platforms: Any (Tested on Windows 10 and Android 7)
V1.1 UE V5.5
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V1.1 UE V5.4
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V1.1 UE V5.3
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование: