UE5 Asset Post-Apo American Diner Environment (Exterior + Interior , Restaurant ) + ULAT

Олдфаг
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Ноя 2020
Сообщения
2,122
Реакции[?]
3,605
Поинты[?]
1M
paadeeir.jpg

V5.1+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Постапокалиптическая среда американской закусочной.

Технические детали / Technical Details:

Features :

  • Easy Blueprint mesh setups
  • Exterior+Interior Showcase Level
  • Fully Modular Building Meshes
  • Nanite + Custom LOD Mesh Setup
  • Clean and overgrown/broken versions of meshes
  • Includes Showcased Preassembled Scene/Level
  • With One Click, convert the Overgrown from Normal
  • Full Quality Nanite Vegetation
  • Fully Customizable Material setup
  • Decals and mesh decals for easy overgrown level setup.
  • 447 Unique Meshes
  • Attention to Detail / AAA Quality
  • Controllable parameters in Material Instances
  • High Quality Assets
  • Game ready/Optimized
  • Unique Concepts of Assets
  • High Attention to Details
  • Material Variations For Some Assets
  • Requires Text3D plugin for complete functionality
Texture Sizes:
  • 4096
  • 2048
  • 1024
Texture Size: 4096 for detailed Assets, 2048 for Mid sized Assets, & 1024 for small assets
Collision: Yes, Automatically Generated
LODs: Yes, 3 LODs for complex assets
Number of Meshes: 447 Unique Meshes
Number of Materials and Material Instances: 252
Number of Textures: 668
Supported Development Platforms: All Platforms
Supported Development Versions: Unreal Engine 5.1, 5.2, 5.3+


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу