Модератор раздела «Unreal Engine»
-
Автор темы
- #1
V5.0+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Материалы для водных декалей, которые работают с полупрозрачными водными поверхностями.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Translucent Decal Mapping Function
- Parallax Sea Foam Translucent Decal Material
- Parallax Shore Wave Translucent Decal Material
- Unlit Color Overlay Translucent Decal Material
- Water normal substitute Translucent Decal Material
- 9 Foam/Wave Textures
- 14 Wave Normals
- 13 Water Masks
- 35 Sea Floor Textures
- 1024x1024
- 137x1024
- 2048x2048
- 4069x2048
- 1585x780
Number of Textures: 82
Supported Development Platforms: PC
Supported Target Build Platforms: PC
Documentation:
Important/Additional Notes:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
> Please note that in order to achieve perfect normal map substitution – any nodes that feed into the Color pin of a water material will have to be replicated in the Translucent Decal Material – see examples in map “Water_Normal_WL” material.
Currently does not work correctly with ray-traced translucency use rasterized if possible
As mentioned before this function will work on any translucent material and object that writes a Custom Depth, at the moment Unreal's default water system DOES not write to Custom Depth and this will not work with it.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование: