UE5 Asset Waterstamp - Water Decals

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Онлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,418
Реакции[?]
3,917
Поинты[?]
2M
1718256403363.png

V5.0+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Материалы для водных декалей, которые работают с полупрозрачными водными поверхностями.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • Translucent Decal Mapping Function
  • Parallax Sea Foam Translucent Decal Material
  • Parallax Shore Wave Translucent Decal Material
  • Unlit Color Overlay Translucent Decal Material
  • Water normal substitute Translucent Decal Material
  • 9 Foam/Wave Textures
  • 14 Wave Normals
  • 13 Water Masks
  • 35 Sea Floor Textures
Texture Resolutions:
  • 1024x1024
  • 137x1024
  • 2048x2048
  • 4069x2048
  • 1585x780
Number of Materials: 13
Number of Textures: 82
Supported Development Platforms: PC
Supported Target Build Platforms: PC
Documentation:
Important/Additional Notes:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


> Please note that in order to achieve perfect normal map substitution – any nodes that feed into the Color pin of a water material will have to be replicated in the Translucent Decal Material – see examples in map “Water_Normal_WL” material.

Currently does not work correctly with ray-traced translucency use rasterized if possible
As mentioned before this function will work on any translucent material and object that writes a Custom Depth, at the moment Unreal's default water system DOES not write to Custom Depth and this will not work with it.
V2 UE V5.0 - V5.4

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Похожие темы
Сверху Снизу