Модератор раздела «Unreal Engine»
-
Автор темы
- #1
V4.25+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Материалы для водных декалей, которые работают с полупрозрачными водными поверхностями.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Translucent Decal Mapping Function
- Parallax Sea Foam Translucent Decal Material
- Parallax Shore Wave Translucent Decal Material
- Unlit Color Overlay Translucent Decal Material
- Water normal substitute Translucent Decal Material
- 9 Foam/Wave Textures
- 14 Wave Normals
- 13 Water Masks
- 35 Sea Floor Textures
- 1024x1024
- 137x1024
- 2048x2048
- 4069x2048
- 1585x780
Number of Textures: 82
Supported Development Platforms: PC
Supported Target Build Platforms: PC
Documentation:
Important/Additional Notes:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
> Please note that in order to achieve perfect normal map substitution – any nodes that feed into the Color pin of a water material will have to be replicated in the Translucent Decal Material – see examples in map “Water_Normal_WL” material.
Currently does not work correctly with ray-traced translucency use rasterized if possible
As mentioned before this function will work on any translucent material and object that writes a Custom Depth, at the moment Unreal's default water system DOES not write to Custom Depth and this will not work with it.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.