-
Автор темы
- #1
V5.4
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Quickly and Easily change the selected texture/s LOD bias
- Reduce the project size by resizing the textures on disk
- Rotate and/or Flip textures
- Add Padding to textures
- Combine separate channels from textures into one texture
- Extract channels into their own files
- Replace any channel in any texture
- Remove Patterns and Seams from Tiled Textures
- Create Distance Tiles
- Create Difference maps of textures/colors
- Create Hard or Soft Masks of textures
- Create Many types of Noise
- Create Signed Distance Fields
- Render Textures with your own Materials and selected Textures as source
- Get quick stats of selected texture/s GPU memory and disk footprint
- Edit HDRI maps brightness levels in masked areas
- Stitch multiple materials together horizontally or vertically
- Refine selections down to various texture settings
Number of Blueprints: 0
Number of C++ Classes: 3
Network Replicated: N/A
Supported Development Platforms: Windows 64bit, Linux
Supported Target Build Platforms: Any
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Example Project: None
V1.2.5 UE V5.4
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: