UE4 Asset Post Apocalyptic Melee Weapons VOL.4

«Unigine Developer»
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Ноя 2020
Сообщения
835
Реакции[?]
1,935
Поинты[?]
1M
PAhandheldv4 2-1920x1080-7296895384d05e1ea553d2d861c6a3a1.jpg

V4.26+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Технические детали / Technical Details:
Features
:
  • 5 Meshes
  • High quality and fidelity texture sets - 4k textures
  • Master material setup that control the majority of all props and models
  • Additional controls for roughness, albedo, normals and more
  • Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
  • Realistic Post Process and Look Up Table
  • Optimized for games!
  • Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
  • Fully detailed models from all sides
  • Includes test dynamic lighting scene
  • High fidelity for use as First Person Weapons
Texture Sizes:
  • 4096 [15]
  • 2048 [2]
  • 1024 [2]
  • 512 [1]
  • 256 [1]
  • 128 [3]
Scaled to Epic skeleton: Yes
Collision: Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count: 40271 Tris for all assets combined (See documentation for individual polycounts)
LODs: Base LODs Only
Number of Meshes: 5
Number of Materials and Material Instances: 11
Number of Textures: 25
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Window/Mac/PS4/Xbox
Documentation and Credits:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу