UE5 Asset Capture The Zone

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,418
Реакции[?]
3,920
Поинты[?]
2M
1719420390457.png

V5.1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Шаблон с разделенным экраном для двух игроков с членами команды искусственного интеллекта, которые следят за игроками и помогают захватывать зоны. Простой в использовании и понятный, с полями комментариев вокруг узлов для объяснения их использования.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • WB_MainMenu where user selects options. Points to win, Time to end game & amount of AI for teams
  • BP_BlueTeam_Character & BP_RedTeam_Character are the players characters in the game
  • BP_AI_BlueTeam_Character & BP_AI_RedTeam_Character which are the AI that will join the players in game
  • BP_BlueTeam_Spawner & BP_RedTeam_Spawner which spawn in the AI when the game starts
  • BP_CTZ_GameMode is the central hub of the game
  • BP_Weapon so players can clear out & defend zones
  • BP_WeaponPickup for players to equip weapons
Number of Blueprints: 18
Input: Gamepad, Keyboard, Mouse
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Documentation: In game widget (Basic)
Important/Additional Notes: Great start to creating your own CTZ game. Please comment or contact me if you need help or have any ideas to make this template better

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Сверху Снизу