«Unigine Developer»
-
Автор темы
- #1
V4.17+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- 6 Meshes
- High quality and fidelity texture sets - most 2048 pixels +
- Master material setup that control the majority of all props and models
- Additional controls for roughness, albedo, normals and more
- Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
- Realistic Post Process and Look Up Table
- Optimized for games but easily usable for arch viz!
- Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
- Fully detailed models from all sides
- Includes test dynamic lighting scene
- 2048 [17]
- 1024 [1]
- 512 [1]
- 256 [1]
- 128 [3]
Collision: Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count: 58515 Tris for all assets combined (See documentation for individual polycounts)
LODs: Base LOD only
Number of Meshes: 6
Number of Materials and Material Instances: 9
Number of Textures: 23
Documentation and Credits:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: