- Статус
 - Оффлайн
 
- Регистрация
 - 25 Ноя 2020
 
- Сообщения
 - 1,021
 
- Реакции
 - 2,584
 
V4.17+
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- 24 Meshes
 - High quality and fidelity texture sets - most 2048 pixels +
 - Master material setup that control the majority of all props and models
 - Additional controls for roughness, albedo, normals and more
 - Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
 - Realistic Post Process and Look Up Table
 - Optimized for games but easily usable for arch viz!
 - Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
 - Fully detailed models from all sides
 - Includes test dynamic lighting scene
 
- 4096 [3]
 - 2048 [20]
 - 1024 [1]
 - 512 [1]
 - 256 [1]
 - 128 [3]
 
Collision: Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count: 67444 Tris for all assets combined (See documentation for individual polycounts)
LODs: Base LOD only
Number of Meshes: 24
Number of Materials and Material Instances: 12
Number of Textures: 29
Documentation and Credits:
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
			
				Последнее редактирование модератором: