Модератор раздела «Unreal Engine»
-
Автор темы
- #1
V5.1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Procedural City Creator - это набор инструментов, полностью разработанных на движке Unreal Engine 5 для создания оптимизированного города в реальном масштабе, сравнение крупным планом похоже на игру cityskyline, но все внутри Unreal, никаких сторонних плагинов не требуется.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Generate a true scale and optimized cities in minutes
- Generate city interactively like if playing city skyline
- Freeways, highways, bridges, tunnels, and ramps support
- Elevation support
- Full and detailed documentation and video tutorials
- Full Artistic control
- Use your assets
- Advanced City Spawning
- Each module can be used in standalone mode and independently of the other
- Multi-stage generation
- Design any building shape
- Grammar based Building generations
Number of Meshes: 601
Number of Textures: 155
Number of Materials: 134
Supported Development Platforms: All Unreal-supported development platforms
Important Note: Enable Plugins listed in Documentation before any use.Expand the description for more info on iPCC
Important Note 2: All the city images you see, are from the tutorials covered inside the documentation/videos, by following the tutorials, you will be able to reproduce it and by doing so learn the basics of PCC.
Important Note 3: the project contains two folders: ProceduralCityCreator and ProceduralBuildingGenerator
Disclaimer: The assets can take a bit of time to load for the first time due to shaders compilation
Disclaimer 2: Project contains Soul City assets from Epic and is used for demo purpose
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование: