UE5 Asset SciFi Cyber Car 2

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,419
Реакции[?]
4,074
Поинты[?]
2M
01-1920x1080-d3fa3eb613afd3f0c5ef993b302d4e70.jpg

V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Играбельная машина. Реалистичная сложная подвеска. Настраиваемые уплотненные материалы. Готов к использованию в качестве пешки.

Технические детали / Technical Details:

Drivable SciFi Cyber Car pawn:
  • Controls are set up
  • Complex suspension
  • Front/Rear lights control (color/power)
  • Body emissive control (color/power)
  • Customizable tileable materials (see
    Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
    )
  • 4K Textures (PBR)
  • Sound
  • Attachments: spoiler, rear bottom engine cover
Inputs:
  • Acceleration (W & S)
  • Steering R/L (D & A)
  • Turn ON/OFF Front Lights (F)
  • Handbrake (Space Bar)
  • Camera changing (C)
*Disclaimer: ChaosVehiclesPlugin required to be enabled for Unreal Engine 5!

Number of characters: 1
Number of Materials and Material Instances: 27 (5 masters + 22 instances)*
Number of Triangles: 224 270
Number of Material Slots: 24**
Number of Meshes: 1
Number of Textures: 24 (18 for tileable materials + 6 for UV painted materials)
Texture Resolutions: (UV painted materials - 4K, Tileable materials - 1x1, 512x512, 2k, 4k)
Supported Development Platforms:
Windows: (Yes)
Mac: (Yes)

*Materials specs:
Tileable materials: 4 master materials (Car paint, glass, emissive, opaque) -> 20 material instances.
UV painted materials: 1 master material -> 2 material instances (wheel_details and interior_details)

** (2 Glass materials (tinted and clear) -> 4 Glass Slots (FrontGlass, RearGlass, RearSideGlass, DoorGlass)

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Сверху Снизу