- Статус
- Оффлайн
- Регистрация
- 12 Авг 2020
- Сообщения
- 4,767
- Реакции
- 4,789
V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
SurrounDead - Bundle - это коллекция художественных наборов, стилизованных под post-apo, с более чем 1500 ресурсами и 570 текстурами, нарисованными вручную (только diffuse), разработанными и улучшенными за эти годы.
Учитывая принцип "сверху вниз" и используя модульный подход, SurrounDead - это идеальный набор, который поможет вам начать игру на выживание / постапокалипсис.
Изначально разработанная для Unity, теперь доступна для Unreal с более удобным пользователяподходом к построению, благодаря использованию системы blueprint, которая теперь позволит вам строить еще быстрее.
-------------





Технические детали / Technical Details:
⬇Below is a more detailed view of all the assets included in each folder

- 6 vehicles x 2 variation (normal and damaged)
- 20 vehicle parts
- 340 modular pieces for buildings (walls, pillars, beams, roofs, addons, doors, windows)
- 142 interior props
- 23 light props (lamps, lantern, light switches, sockets)
- 39 fences and poles (normal and damaged variation)
- 26 barricades
- 71 props
- 10 resources (rope, branches, logs, metal scraps, wood planks, rocks)
- 212 street related assets (streets, sidewalks, power poles, props and many more)
- 70 nature props (trees, rocks, flowers, bushes)
- 2 weapons (axe and shotgun)
- BONUS - 80 icons (textures)

- 21 Containers related assets
- 12 Items
- 25 Makeshift Structures
- 28 Props
- 39 Towers and Fence Walks assets

- 7 plants with 4 growth stages each
- 8 vegetables
- 59 raised beds and trellises
- 9 modular greenhouse elements
- 20 scene dressing for raised beds/greenhouse
- 72 props

- 19 Bunker structure related assets
- 8 Hydroponics assets
- 1 plant (Lettuce) with 4 growth stages
- 11 Lights/lamps
- 29 Items
- 18 Panels & Monitors (animated using videos files)
- 105 Props
- 46 Pipes & Cables assets
- 29 Modular Platform assets

- All buildings are modular and have interiors
- Almost all modular assets used for buildings are narrowed in a few construction script blueprints
- All hierarchically structured static meshes are combined in blueprints with pivot points in the right position
- Almost anything that has a door can be opened from doors to windows, gates, cabinets, fridge, crates, lockers and vehicles (no scripts just separate meshes)
- Vehicles have construction script blueprint so you can easily change the color/material, switch windows to broken, turn lights on or add different parts around the vehicle like spikes, reinforced windows, metal sheets etc.
- Trees come in 2 variations normal and cut
- 8 maps: 4 overview maps and 4 other maps (House01,Bunker,Encampment,Neighborhood) to showcase how the assets are used
Collision: Yes - Automatically generated, simplified or custom where needed.
Triangle Count: 100-2000 (exception hydroponics 2000-26000)
LODs: No
Number of Materials and Material Instances: 9 Materials and 605 Material Instances
Number of Textures: 579 hand-painted, diffuse only
Texture Resolutions: 256px - 2048px
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Mac: Yes
Important/Additional Notes: Make sure to turn on "Generate Mesh Distance Fields" from Project Settings for the water to work correctly
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.