UE4 Asset Building Interior Cubemap Material Function

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Онлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,415
Реакции[?]
3,917
Поинты[?]
2M
1722402634488.png

V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Создание параллаксного материала окон для всего здания на основе World Aligned Texture, случайного расположения внутренних сцен и генерации случайных эффектов ночного освещения.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • 16 realistic and natural parallax scenes of office interiors.
  • Distributes interior scenes based on World Aligned Texture.
  • Quickly matches building UVs within Unreal Engine, without the need for DDC software.
  • Material functions for adding parallax effects to existing materials.
  • Randomizes interior scenes.
  • Randomizes curtains.
  • Randomizes nighttime lighting effects.
Number of Unique Materials and Material Instances:
Number of Textures: 9
Texture Resolutions: 2048
Supported Development Platforms:
Windows: (Yes)
Mac: (Yes)

Important/Additional Notes:
  • Building Interior Cubemap Material Function requires adapting UVs on a per-building basis and is suitable for single-model buildings (such as Kitbash 3D models). It excels in depicting the continuous lighting effects of commercial office buildings at night or large-scale medium to long-range architectural landscapes. For depicting residential buildings or medium to close-range architectural views, you may consider using the asset:
    Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
    . This material requires adjusting UVs for each window and is more suitable for individual room windows or modular buildings, excelling in depicting residential buildings.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Похожие темы
Сверху Снизу