-
Автор темы
- #1
V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Карта мира Земли с более чем 4300 сетками стран, штатов и провинций
Карта мира Earth составлена таким образом, чтобы упростить выбор и выделение стран, штатов и провинций для тех, кто хочет создавать игры, интерактивные элементы и анимационные истории о нашем мире.
Доступно 207 сеток стран, по одной для каждой страны. Каждая страна может быть выделена своей текстурой границы или контуром сетки, текстурами или контурами внутренних границ (провинций / штатов) или заштрихована, например, ровным цветом. Кроме того, имеется более 4300 сеток штатов и провинций для более детального выделения, игрового процесса и повествования.
Суше или океану можно придать частично или полностью ровный цвет. Кроме того, карту нормалей можно сгладить, чтобы создать вид, аналогичный плоской векторной графике. Плоскость дна океана можно опустить, чтобы подчеркнуть тени вокруг сетки стран. На эту плоскость также может быть нанесен один из готовых материалов подсветки для создания подсветки береговых линий по всему миру.
В сцене, показанной здесь, используется система атмосферного освещения Epic, позволяющая регулировать динамическое освещение и затенение в зависимости от угла наклона солнца, включать и выключать городские огни в зависимости от направления освещения.
Технические детали / Technical Details:
1. Currently when the project is executed in runtime or rendered from the Movie Render Que the states and province meshes will be shown, along with the country meshes that you see in the Editor and in a Level Sequence. Set the states and provinces meshes to Hidden in Game if you would like to only see the Countries at runtime and in the MRQ instead. Thank you.
2. Please be aware that some countries have their 'county' equivalent such as Spain, instead of 'regions'. Please review the following list to see if the regions you are interested in are included or not. Thank you.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
3. Please be advised that this project is not intended for ground level/first person usage, as the level of detail is that shown in the gallery images.
4. This project requires Virtual Textures to be enabled to work.
5. With all meshes visible (~13,000 +), the framerate is ~40-50fps on an RTX 3090 at 4k.
Join
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
!Surface Color [texture]
- Adjustable land color
- Adjustable water color
- Adjustable normal map intensity
- 16,384 x 16,384 texture (Virtual Texture)
- Adjustable intensity
- Adjustable color
- 16,384 x 16,384 texture (Virtual Texture)
- Adjustable intensity
- Adjustable color
- 16,384 x 16,384 texture (Virtual Texture]
- Adjustable intensity
- Adjustable color
- 16,384 x 16,384 texture (Virtual Texture)
Notes:
This project is ~1.9 GB in size.
- This project does not include heightmaps or mesh-based terrain height features.
- Please press play and then stop in the editor to execute the recommended console variables.
- This product supports Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- This product supports Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- All renders in gallery produced using Lumen.
Update log:
v0.8.3 released [2024-05-30]
- Improved naming consistency across asset groups for easier programmatic handling.
- Erroneous project files removed.
- Added country, state and province label and outline meshes!
- Upgraded to 16 k textures!
- Added 4,491 state and province meshes of the world!
- Added Mercator level with georeferencing (gallery image with ‘EWM Mercator level’ shows appearance).
- Material parameters grouped into ‘land’, ‘water’, ‘political’ and ‘other’ categories.
- All assets rotated -90 on z axis for additional compatibility.
- Earth World Map released!
Questions
If you are unsure if this product is right for you, please ask any questions before purchasing, so we can help.
Technical Details
This product supports
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
This product supports
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Features:
- 4x levels
- 1x level in daylight with 16 k textures using Virtual Textures, includes countries, states and provinces.
- 1x level in daylight with 8 k textures, includes countries.
- 1x level in a dark studio, includes countries.
- 1x level in Mercator coordinates, includes countries.
- 207 country static meshes - 1 for each country.
- 4300+ state and province meshes.
- Animated water texture.
Collision: Automatically generated
Triangle Count: ~31,000,000
LODs: No
Number of Materials and Material Instances: 9 Materials, 20 Material Instances
Number of Textures: 14
Texture Resolutions:
- 16,384 x 16,384 [Virtual Texture]
- 8192 x 8192
- 8192 x 7680
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование модератором: