Вопрос Chams overlay layer problem

Тьомчик
Участник
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Июн 2020
Сообщения
799
Реакции
159
code:
Expand Collapse Copy
if (entity == g::local){

    bool applied_local = false;

    if (c::chams::local::enable) {
        if (applied_local || !c::chams::local::hide_original_model) {
            sdk::hooks::draw_model_execute::draw_model_execute_original(interfaces::model_render, 0, ctx, state, info, matrix);
        }

        override_material(false, c::chams::local::type, color_t(c::chams::local::color[0], c::chams::local::color[1], c::chams::local::color[2], c::chams::local::color[3]));

        if (!c::chams::local::overlay.empty()) {
            for (size_t i = 0; i < c::chams::local::overlay.size(); ++i) {
                override_material(false, c::chams::local::overlay[i].material, color_t(c::chams::local::overlay[i].color[0], c::chams::local::overlay[i].color[1], c::chams::local::overlay[i].color[2], c::chams::local::overlay[i].color[3]));
                applied_local = true;
            }
        }
    }
}

не отображаеться первый или преведущий слой чамсов.

1722763483133.png
 
Call dme hook output, before drawing the second model, also u van do it by player—>drawmodel
 
Код:
Expand Collapse Copy
original_dme( bla bla ) //  draw original model ( if you want )

override_material( bla bla ) // set material
original_dme( bla bla ) //  draw model with pushed material
for ( auto& overlay : m_overlays ) {
      override_material( bla bla, overlay ) // set second material
      original_dme( bla bla ) //  draw model with pushed material
}
 
you need to call DME orig or ent->drawmodel() after overriding the material
 
Назад
Сверху Снизу