Модератор раздела «Unreal Engine»
-
Автор темы
- #1
V5.4
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Решение для создания тополиных лесов, полей и других биомов с помощью перетаскивания. Интерактивная листва со сложным движением ветра. Существующие и будущие биомы можно легко использовать и смешивать друг с другом, не требуя дополнительных действий.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- PCG Biomes system with biome presets, all our releases works together out of the box
- Spawn and mix biomes easily, non destructive pipeline
- Detailed documentation, constant updates and Discord support
- Interactive foliage (Photoscanned assets, uses Nanite no LODs included)
- Complex hierarchical wind (each leaf reacts to wind) compatiable with Megascans Trees
- Ambient and interaction sounds
- Season Feature
- 12-Core CPU @ 3.4 GHz
- 64 GB RAM
- Nvidia RTX 3080 (or 4060 for frame generation support)
- At least 10GB of VRAM.
- 8-Cores CPU @ 3.6 GHz
- 32 GB RAM
- Nvidia RTX 2080 (or higher)
- At least 8GB of VRAM
- 1080p resolution at 50%
Please make sure to use included DefaultEngine.ini
This asset is designed to be used with
Upscaling and Frame Generation.
True Next-Gen graphics and features, requires decent PC.
If the performance is still unacceptable, it may indicate that
your current system doesn`t meet requirements
for Nanite Foliage, Lumen Lighting, and Virtual Shadows.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.