UE5 Asset PCG Biome: Forest Poplar (Interactive Foliage, Trees, Wind System, Nature)

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,780
Реакции
4,814
1724727288858.png


V5.4
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Решение для создания тополиных лесов, полей и других биомов с помощью перетаскивания. Интерактивная листва со сложным движением ветра. Существующие и будущие биомы можно легко использовать и смешивать друг с другом, не требуя дополнительных действий.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • PCG Biomes system with biome presets, all our releases works together out of the box
  • Spawn and mix biomes easily, non destructive pipeline
  • Detailed documentation, constant updates and Discord support
  • Interactive foliage (Photoscanned assets, uses Nanite no LODs included)
  • Complex hierarchical wind (each leaf reacts to wind) compatiable with Megascans Trees
  • Ambient and interaction sounds
  • Season Feature
Current Recommended Specs:
  • 12-Core CPU @ 3.4 GHz
  • 64 GB RAM
  • Nvidia RTX 3080 (or 4060 for frame generation support)
  • At least 10GB of VRAM.
Current Minimum Specs:
  • 8-Cores CPU @ 3.6 GHz
  • 32 GB RAM
  • Nvidia RTX 2080 (or higher)
  • At least 8GB of VRAM
  • 1080p resolution at 50%
Up to date graphics drivers and DirectX 12 support are required.
Please make sure to use included DefaultEngine.ini
This asset is designed to be used with
Upscaling and Frame Generation.
True Next-Gen graphics and features, requires decent PC.
If the performance is still unacceptable, it may indicate that
your current system doesn`t meet requirements
for Nanite Foliage, Lumen Lighting, and Virtual Shadows.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Назад
Сверху Снизу