- Статус
 - Оффлайн
 
- Регистрация
 - 12 Авг 2020
 
- Сообщения
 - 4,796
 
- Реакции
 - 4,839
 
V5.4
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Решение для создания тополиных лесов, полей и других биомов с помощью перетаскивания. Интерактивная листва со сложным движением ветра. Существующие и будущие биомы можно легко использовать и смешивать друг с другом, не требуя дополнительных действий.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- PCG Biomes system with biome presets, all our releases works together out of the box
 - Spawn and mix biomes easily, non destructive pipeline
 - Detailed documentation, constant updates and Discord support
 - Interactive foliage (Photoscanned assets, uses Nanite no LODs included)
 - Complex hierarchical wind (each leaf reacts to wind) compatiable with Megascans Trees
 - Ambient and interaction sounds
 - Season Feature
 
- 12-Core CPU @ 3.4 GHz
 - 64 GB RAM
 - Nvidia RTX 3080 (or 4060 for frame generation support)
 - At least 10GB of VRAM.
 
- 8-Cores CPU @ 3.6 GHz
 - 32 GB RAM
 - Nvidia RTX 2080 (or higher)
 - At least 8GB of VRAM
 - 1080p resolution at 50%
 
Please make sure to use included DefaultEngine.ini
This asset is designed to be used with
Upscaling and Frame Generation.
True Next-Gen graphics and features, requires decent PC.
If the performance is still unacceptable, it may indicate that
your current system doesn`t meet requirements
for Nanite Foliage, Lumen Lighting, and Virtual Shadows.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
			
				Последнее редактирование: