UE5 Asset PCG Biome: Forest Poplar (Interactive Foliage, Trees, Wind System, Nature)

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,418
Реакции[?]
3,917
Поинты[?]
2M
1724727288858.png

V5.4
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Решение для создания тополиных лесов, полей и других биомов с помощью перетаскивания. Интерактивная листва со сложным движением ветра. Существующие и будущие биомы можно легко использовать и смешивать друг с другом, не требуя дополнительных действий.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • PCG Biomes system with biome presets, all our releases works together out of the box
  • Spawn and mix biomes easily, non destructive pipeline
  • Detailed documentation, constant updates and Discord support
  • Interactive foliage (Photoscanned assets, uses Nanite no LODs included)
  • Complex hierarchical wind (each leaf reacts to wind) compatiable with Megascans Trees
  • Ambient and interaction sounds
  • Season Feature
Current Recommended Specs:
  • 12-Core CPU @ 3.4 GHz
  • 64 GB RAM
  • Nvidia RTX 3080 (or 4060 for frame generation support)
  • At least 10GB of VRAM.
Current Minimum Specs:
  • 8-Cores CPU @ 3.6 GHz
  • 32 GB RAM
  • Nvidia RTX 2080 (or higher)
  • At least 8GB of VRAM
  • 1080p resolution at 50%
Up to date graphics drivers and DirectX 12 support are required.
Please make sure to use included DefaultEngine.ini
This asset is designed to be used with
Upscaling and Frame Generation.
True Next-Gen graphics and features, requires decent PC.
If the performance is still unacceptable, it may indicate that
your current system doesn`t meet requirements
for Nanite Foliage, Lumen Lighting, and Virtual Shadows.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Похожие темы
Ответы
1
Просмотры
199
Сверху Снизу