UE4 Asset Asylum

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,418
Реакции[?]
3,920
Поинты[?]
2M
1726247657211.png

V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Убежище в стиле хоррор с готовой демонстрационной сценой

Технические детали / Technical Details:

• Fully finished 4 storey building with basement
• The package includes a demo scene
• More than 300 props models for the hospital
• Procedural Dirt Shader for walls (Based on mesh distance field)
• Mesh and Light unloading system achieves high fps at a huge level even with shadows turned on in many light sources
• The photos are taken with the help of AI and are not images of real people.

!!!! Beware!!!!
Some of the pivot points are not centered for easier placement.
Some meshes (such as walls, floors, roofs, some props, etc.) do not have polygons on the "back" side, and can only be used as modules

Features:
  • Demo scene included
  • Blueprints for doors
  • Blueprint for hiding meshes, lights, decals by tags
Texture Sizes:
  • • (3) 4096x4096
  • • (164) 2048x2048
  • • (35) 2048x1024
  • • (10) 2048x512
  • • (3) 2048x256
  • • (90) 1024x1024
  • • (32) 1024x512
  • • (8) 1024x256
  • • (58) 512x512
  • • (9) 512x256
  • • (2) 512x128
  • • (6) 256x256
  • • (1) 256x128
  • • (1) 128x128
  • • (2) 64x64
  • • (4) 8x8
Collision: Yes, Automatically generated
Vertex Count: max 37952 min 1
LODs: Yes, Automatically LOD for each mesh (different amounts 4-8 LOD)(meshes with a small counts of vertices do not have lods)
Number of Meshes: 552
Number of Materials and Material Instances: 22 Materials and 208 Material Instances
Number of Textures: 428
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Сверху Снизу