- Статус
 - Оффлайн
 
- Регистрация
 - 12 Авг 2020
 
- Сообщения
 - 4,796
 
- Реакции
 - 4,839
 
V4.26
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Убежище в стиле хоррор с готовой демонстрационной сценой
Технические детали / Technical Details:
• Fully finished 4 storey building with basement
• The package includes a demo scene
• More than 300 props models for the hospital
• Procedural Dirt Shader for walls (Based on mesh distance field)
• Mesh and Light unloading system achieves high fps at a huge level even with shadows turned on in many light sources
• The photos are taken with the help of AI and are not images of real people.
!!!! Beware!!!!
• Some of the pivot points are not centered for easier placement.
• Some meshes (such as walls, floors, roofs, some props, etc.) do not have polygons on the "back" side, and can only be used as modules
Features:
- Demo scene included
 - Blueprints for doors
 - Blueprint for hiding meshes, lights, decals by tags
 
- • (3) 4096x4096
 - • (164) 2048x2048
 - • (35) 2048x1024
 - • (10) 2048x512
 - • (3) 2048x256
 - • (90) 1024x1024
 - • (32) 1024x512
 - • (8) 1024x256
 - • (58) 512x512
 - • (9) 512x256
 - • (2) 512x128
 - • (6) 256x256
 - • (1) 256x128
 - • (1) 128x128
 - • (2) 64x64
 - • (4) 8x8
 
Vertex Count: max 37952 min 1
LODs: Yes, Automatically LOD for each mesh (different amounts 4-8 LOD)(meshes with a small counts of vertices do not have lods)
Number of Meshes: 552
Number of Materials and Material Instances: 22 Materials and 208 Material Instances
Number of Textures: 428
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
			
				Последнее редактирование: