UE5 Asset Lighting VOL.2 - Interior (Nanite and Low Poly)

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,373
Реакции[?]
3,808
Поинты[?]
2M
1726373108516.png

V5.1+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Коллекция nanite и low poly lighting реквизита, который можно использовать для игр!

ПРИМЕЧАНИЕ: Все эти ресурсы созданы с использованием nanite для high-quality fidelity, а также включают low poly версии!

Технические детали / Technical Details:

Features
:
  • 128 Meshes (Split between nanite and low poly versions of each mesh)
  • High quality and fidelity texture sets - 4k textures
  • Master material setup that control the majority of all props and models
  • Additional controls for roughness, albedo, normals and more
  • Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
  • Emissive controls to turn on or off the light
  • Fan Blueprint for spinning ceiling fan
  • Optimized for games
  • Includes both nanite and low poly versions of each mesh
  • Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
  • This product supports Lumen for Unreal Engine 5.0+ (
    Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
    )
Scaled to Epic Skeleton: Yes
Collision: Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count: Displayed in Documentation
LODs: SmallProp
Number of Meshes: 128 (64 Low Poly and 64 Nanite)
Number of Materials and Material Instances: 39
Number of Textures: 136
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Window/Mac/PS4/Xbox
Documentation and Credits:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.

Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Сверху Снизу