• MONEY за подписку! Ничего делать не надо совсем, всего-то подписаться на тг одмена и нажать кнопку "Принять участие" в розыгрыше: https://t.me/govthing/7650

UE4 Asset Molecules and Organisms VFX

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,770
Реакции
4,796
1726435826781.png


V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Это пакет ресурсов, включающий молекулы и организмы.

Технические детали / Technical Details:

The asset package contains:
-2 Maps
Map_Display
Map_Application
Map_Display shows all relevant models, cases, usage tutorials, and more.
Map_Application is a conceptual scene I created using the relevant resources. All models in the scene are in this resource bundle.

The last three images in the market are screenshots of this conceptual scenario.

-2 Main Blueprint Animations.
BP_Link (10+ cases)
BP_Drone and BP_D_Target (5+ cases)
-3 Main Materials.
M_Convert
M_Grid
M_Scan
Base materials
15+ Material Instance for the Main materials
20+ Material Instance for the Base materials
-6 Major Categories Niagara Effects
FX_Beam (2+)
FX_Chaos (8+)
FX_Falling (2+)
FX_Float (3+)
FX_Link (3+)
FX_Ring (4+)
-35 Staticmeshes. (3 Groups)
Decoration (6, for conceptual scenarios)
Molecule (27)
Organism (8)
They can generate Interesting science-fiction scenes or other types of environments.(Biological or medical type)
Number of Maps: 2(Map_Display, Map_Application)
Number of Main Blueprints: 2(BP_Link,BP_Drone and BP_D_Target)
Number of Niagara Effects: 6 types(15+)
Number of Main Materials: 3 main materials + Base materials (material instance 15+,20+)
Number of Staticmeshes: 35+6

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Назад
Сверху Снизу