UE5 Asset Procedural Climbing with Control Rig

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,445
Реакции[?]
4,140
Поинты[?]
2M
1727514669747.png

V5.4
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Логика восхождения в схеме персонажа, анимационной графике и анимации контрольной установки. Управляется логикой, анимация восхождения не требуется!

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • Character Blueprint for movement logic
  • Updated Anim Graph
  • Control Rig for natural and adaptive movement while climbing.
  • Includes interactive hand reaching and falling foot placement in control rig.
Animation types (Root Motion/In-place): Control Rig directly ties with root movement.
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Mac: Yes
Demo Video:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Climbing with Control Rig V2.0 Update:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Demo Video V2.1:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Climbing with control rig tutorial video is here in this link:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Demo Video V3.1:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Important/Additional Notes: Setting up is easy. Simply copy logic from the BP_ThirdPersonCharacterClimb character blueprint (Do not forget the "Climb Trace" function logic), and the AnimGraph logic, including event graph. Make rules for going into climbing from Main States in your animation blueprint. Will always default when exiting climbing for simple rule settings. Or just simply use provided character with logic already in place.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Сверху Снизу