Модератор раздела «Unreal Engine»
-
Автор темы
- #1
V4.26 - V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Инструмент, помогающий трансформировать и привязывать участников
Технические детали / Technical Details:
Version 1.4:
- Increased tool stability
- Fixed incorrect snapping behavior
- Fixed flickering of highlighted vertices
- Reduce redundant vertex iterators
- Increased stability of async logic
- Added macOS support
- Fixed Non-Unity compilation
- Fixed incorrect behaivior with multiple viewports
- Fixed incorrect buttons style
- Fast and easy to learn
- Highlights vertices on a geometric mesh
- Temporary change of pivot point in one click
- Support for all types of transformation at a temporary pivot point
- Snapping actors from vertex to vertex in one click
- Creation of duplicate actors with snapping in one click
- In 2D snapping mode pull on one of the axes is ignored
- Adapts well to different screen resolutions and DPI scale
- Does not degrade editor performance. All work is done asynchronously on the background threads
- Customization of the user interface
- Work with static mesh and skeletal mesh components
- SnappingHelper. Editor
Network Replicated: Not used
Supported Development Platforms: Windows 32/64
Supported Target Build Platforms: Not included in the build
V1.35 UE V4.26, V1.35 UE V4.27
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.