Модератор раздела «Unreal Engine»
-
Автор темы
- #1
V5.3 - V5.4
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Быстрое и простое в настройке пользовательское решение для физики транспортных средств на основе C++ для аркадных и симуляционных игр.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Stable physics and behavior at low frame rates (<15fps)
- Includes both simple arcade and complex advanced powertrains and handling behavior
- Drift assist torque implementation
- Brake-to-Reverse or gear ratio reverse options
- Anti-Gravity system
- Kart jump ability
- Works with Sequencer and Movie Render Queue
- Vehicle system compliant with spline based animations
- Vehicle behavior is fully extendable in blueprints
- Fully replicated with anti-cheat features
- Replication works seamlessly with blueprint physics modifications and custom extensions
- Compatible with other movement replication systems like Smooth Sync or custom replication movement solution
- Spring/Damper suspension with modified sphere trace for smoother behavior
- (New) Drift cars project with vehicle sounds.
- Multiple demo vehicles with various setups (simcade, arcade, kart) (In example project)
- High poly 6-wheel Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.(with rear wheel steering)
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- RTune, Runtime
- AsyncTickPhysics, Runtime
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Win64, MacOS, Linux
Supported Target Build Platforms: Win64, Win32, Linux, MacOS, Android, IOS
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.