UE5 Plugin R-Tune Vehicle Physics

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,329
Реакции[?]
3,677
Поинты[?]
2M
1728249775628.png

V5.3 - V5.4
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Быстрое и простое в настройке пользовательское решение для физики транспортных средств на основе C++ для аркадных и симуляционных игр.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • Stable physics and behavior at low frame rates (<15fps)
  • Includes both simple arcade and complex advanced powertrains and handling behavior
  • Drift assist torque implementation
  • Brake-to-Reverse or gear ratio reverse options
  • Anti-Gravity system
  • Kart jump ability
  • Works with Sequencer and Movie Render Queue
  • Vehicle system compliant with spline based animations
  • Vehicle behavior is fully extendable in blueprints
  • Fully replicated with anti-cheat features
  • Replication works seamlessly with blueprint physics modifications and custom extensions
  • Compatible with other movement replication systems like Smooth Sync or custom replication movement solution
  • Spring/Damper suspension with modified sphere trace for smoother behavior
Extras:
  • (New) Drift cars project with vehicle sounds.
  • Multiple demo vehicles with various setups (simcade, arcade, kart) (In example project)
  • High poly 6-wheel
    Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
    (with rear wheel steering)
  • Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Code Modules:
  • RTune, Runtime
  • AsyncTickPhysics, Runtime
Number of C++ Classes: 6
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Win64, MacOS, Linux
Supported Target Build Platforms: Win64, Win32, Linux, MacOS, Android, IOS

Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.

Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Похожие темы
Ответы
1
Просмотры
380
Сверху Снизу