UE5 Asset Crawling Monsters

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Май 2021
Сообщения
19
Реакции[?]
79
Поинты[?]
76K


V5.4
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Трейлер / Trailer:

Блюпринт ползающих по полу, стенам и потолку существ (не нужен Navmesh)

Технические детали / Technical Details:
  • Features 2 blueprints, 1 Character Blueprint, and 1 simple bp to spawn characters
  • Monsters wander randomly and can climb walls and ceilings
  • Monsters jump randomly from surface to surface
  • When received damage monster will attack
  • Monster tracks the player and attacks from closer range
  • Monster retreats after a variable amount of attacks
  • Monster will die to variable damage
  • Monster attacks cause damage
Number of Blueprints: 2
Input: uses epic's 1st person template input mappings
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Tested in windows 64b
Documentation:
  • Blueprints include comments for all the logic.
  • To get started, just add a blueprint or blueprints to level and play.
  • No navmesh was used.
  • Linetraces trace meshes simple collisions
also included:
  • 1 animation (walk cycle)
  • 2 levels as in video (one has spawner placed, other single instances of monster BP)
  • 7 Materials, 0 instances
  • 2 particle effects (can be replaced in monster BP)
  • 1 skeletal mesh 11718 triangles
  • 1 single body phys asset
  • 5 textures (4 x 4k + 1 x 2k)
  • Uses slightly modified Epic's 1st person shooter template assets for the player character

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу