UE5 Asset School of Magic

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,418
Реакции[?]
3,917
Поинты[?]
2M
1729475019408.png

V5.0+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Создайте свой собственный волшебный мир с помощью этих готических архитектурных модульных элементов и волшебного реквизита.

Технические детали / Technical Details:

The demo map was created using the Screen Space GI. To make lighting work properly please change the GI and Reflection method to "Screen Space" in project settings -> rendering section
Features: (Please include a full, comprehensive list of the features of the product)
  • Real-world scale 3D models
  • Landscape material with special parameters, which helps to break the repetition of texture when the camera gets too far
  • Functional material instances to add color tinting, change roughness, adjust tiling, and many useful parameters to get your desired look
  • Vertex Paint grunge textures on walls with R,G,B,A channels. Possibility to change with your custom texture.
  • Precomputed AO Dirt
  • Random Hue
  • Macro Detail texturing
  • Scale-based tiling on some assets
  • Animated magic props

Number of Unique Meshes: 445

Collision:
Some meshes have custom collisions
some of them are auto-generated or have simple box collisions.

LODs: Yes (auto-generated)

Number of Materials:
13 Materials
95 Material Instances
13 Material Functions

Number of Textures:
254 Textures for main assets
5 LUT for Post-Processing
12 Textures for Vertex Animations (Books and Papers)
7 Textures for Flame effects (Epic Demo Assets)
6 Textures for Water Lake (Epic Demo Assets)
1 HDRI (
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
)

Texture Resolutions:
Most of the textures are 4K and some 2K

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Сверху Снизу