UE5 Asset Magic Orb VFX and Material

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Онлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,439
Реакции[?]
4,130
Поинты[?]
2M
1730011224825.png

V5.2+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Хорошо организованные ресурсы, высокое визуальное качество с эффективностью и хорошей оптимизацией!!

Переопределите параметры для масштабируемого размера, пользовательского цвета (оттенка), высоты и т.д. Простота в использовании!! Не нужно разбираться в системе Niagara!

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • Unlit material but Realistic !!
  • Can use it in UI
  • Well organized assets, good name conventions, high visual quality with efficiency and good optimization!!
  • Foolproof Override parameters for Scalable Size, Custom Color etc.
  • Support project with Lumen
Type of Emitters: CPU
Number of Unique Effects: 12
LODs : Self Scalability(LOD)
Number of Materials: 22
Number of Textures: 31
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Mac: Yes
Documentation: (in the Description Box)
Important/Additional Notes: Please Enable Niagara and Enable 'Extend Default Luminance range in auto exposure settings' in the project settings if you are greeted to a white map on the level.If You are in 5.3 and find black pixel on th Edge .Please go to the project setting .Set Velocity pass to "Write After Base Pass "

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Сверху Снизу