UE5 Asset Editor Utility Collection

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,411
Реакции[?]
3,889
Поинты[?]
2M
1730045332121.png

V5.1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Это набор полезных инструментов для оптимизации вашей работы. Он включает в себя 7 инструментов для переименования и замены материалов и т.д.

Все создано с помощью утилиты Editor Widget и Blueprint, так что вы можете легко отредактировать инструмент по своему вкусу!

Для получения дополнительной информации об этом инструменте, пожалуйста, ознакомьтесь с видео-обзором или документацией.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • Renamer : Multiple assets can be renamed at once, making renaming more efficient.
  • Naming Convention : Add prefix according to your project's rules.
  • Naming Convention for MI: Search for Material Instance(s) named "M_~Inst" and rename it to "MI_~".
  • Get Path : Get the path of the asset in Content Browser.
  • Replace Material : Searches for mesh(es) with the specified material and replaces it with another material.
  • Pick Mesh by Material : Searches for mesh(es) with the specified material and adds it to the list.
  • Replace Parent Material : Replace a Parent Material of the selected material instance(s) with another material.
  • Texture Settings : Change multiple textures settings.
Number of Blueprints: 12
Supported Development Platforms:
Windows: (Yes)
Mac: (Yes)
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Important/Additional Notes: Make sure to enable the "Editor Scripting Utilities" plugin.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Сверху Снизу