• Я зарабатываю 100 000 RUB / месяц на этом сайте!

    А знаешь как? Я всего-лишь публикую (создаю темы), а админ мне платит. Трачу деньги на мороженое, робуксы и сервера в Minecraft. А ещё на паль из Китая. 

    Хочешь так же? Пиши и узнавай условия: https://t.me/alex_redact
    Реклама: https://t.me/yougame_official

Вопрос Почему импортируя mp3 файл в анрил он увеличивается в размере в 3 раза а то и больше?

Начинающий
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Апр 2021
Сообщения
119
Реакции
14
1730468027493.png
В анриле в формате uasset
1730468039886.png
В обычном формате .mp3
 
В обычном формате .mp3
У Вашего ипрортируемого файла - есть параметры.
  • Битрейт: 28-320 кбит/с ...
  • Частоты дискретизации: 32000Гц, 44100Гц, 48000Гц...
  • Моно/Стерео
В Unreal - свои параметры, посмотрите в документации.
 
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Supported Audio Files
Format.wav, .ogg, .flac, .aif, .opus, .mp3
Bit Depth16, 24
Sample RateAny
Speaker ChannelsMono, Stereo, 4.0, 5.1, 7.1


⚠All imported audio files are converted to 16-bit .wav files internally. As such, exporting (by right-clicking a Sound Wave and selecting Asset Actions > Export...) will produce the converted file and not the originally imported file. Additionally, 24-bit files are not dithered during conversion so importing 16-bit files is recommended.
⚠ Unreal Engine also supports importing first-order ambisonic files. See
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
for information on importing and using ambisonic assets.

Compression
All Sound Waves are compressed with the Default Audio Compression Type specified in the Project Settings. You can also set the codec and quality level for each platform and Sound Wave.

CodecTypeRatioDescription
Bink AudioLossyUp to 10:1(Default) A perceptual-based codec that supports all features across all platforms. Low memory usage and comparable CPU usage to ADPCM.
ADPCMLossyUp to 4:1A time-domain codec with fixed-sized quality and is relatively cheap to decode.
PCMLosslessUncompressedUses uncompressed audio that results in higher memory usage as streamed chunks contain less audio per chunk but provides extremely cheap decoding and support for all features.
Platform Specific--Encodes the asset in a platform-specific format. Seeking is not supported.
 
Последнее редактирование:
Назад
Сверху Снизу