UE5 Asset Scifi Jungle Biome

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,419
Реакции[?]
4,074
Поинты[?]
2M
1731035659133.png

V5.3+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Огромная среда площадью 25 км2 с библиотекой из 160 различных ресурсов позволяет создавать обширные и разнообразные природные зоны. С помощью PCG/чертежей и готовых систем актёров уровней вы можете сделать это за считанные секунды. Этот пакет поддерживает все новейшие функции, такие как Nanite, Lumen, виртуальная текстуризация, разделение мира и генерация процедурного контента.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • Vast example environment level included with World Partition
  • Library of 160 different assets for creating environments
  • PCG/blueprint systems to speed up level creation process
  • Interactive foliage assets with parameterized visual control
  • Advanced materials for rocks, distant planets and landscapes
  • Environment controller with time of day and wetness control
  • First/third person example player to showcase various features
Number of Unique Meshes: 160
Collision: Yes, automatically and manually generated
Vertex Count: 1k - 1,5M depending on asset
LODs: Yes, 3-4 depending on asset
Number of Materials and Material Instances: 104
Number of Textures: 389
Texture Resolutions:
8K (1)
4K (96)
2K (127)
1K (17)
512 (14)
256 (3)
Supported Development Platforms:
Windows:
Yes
Mac: Yes
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Important/Additional Notes: Example level is forcing high scalability settings (level blueprint) to make it accessible for all of the customers. Make sure your system meets Unreal Engine 5 requirements. Blueprints are not built with networking in mind. Please explore the documentation to know more about the product.
This product supports Nanite and Lumen for Unreal Engine 5.3+
Lumen documentation
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Nanite documentation
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Procedural Content Generation documentation
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Virtual Texturing documentation
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Сверху Снизу