Модератор раздела «Unreal Engine»
-
Автор темы
- #1
V4.27+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Этот актив предлагает надежную и производительную систему blueprint code для ведения ближнего боя от третьего / первого лица, где любое оружие может быть надето в любую руку.
Технические детали / Technical Details:
Tutorials:
This asset offers a robust and performant blueprint code framework of third-person/first-person melee combat where any weapon can be equipped on any hand.
Features:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
This asset offers a robust and performant blueprint code framework of third-person/first-person melee combat where any weapon can be equipped on any hand.
Features:
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- First Person and Third Person View Modes:
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- Animations included:
- Lightweight and Performant:
- Responsive Combat:
- Universally Adaptable:
- AI Combatants:
- [NEW] Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- Organized Blueprint Nodes:
- Pay per feature:
- Low Poly Arena Map Included
- Sheathe / unsheathe animations
- Better dodge rolling animations
- Input buffering
- Complete code rewrite, now with the melee functionality neatly housed in the new melee actor component for even easier integration.
Please share your review, whether positive or negative—it helps a lot. Thank you!
- [66% Done] Magic & Spells
- [33% Done] Better documentation
- Archery
- Parrying
- Both hands for the same weapon (Like great axes)
- Power attacks when attack is held
- Network replication
- Sheathe animations
- Input buffering
- Easier integration using actor components
- Video tutorial
- Better dodge-rolling animations
Input: Keyboard and Mouse
Network Replicated: No
Documentation:
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- Basic knowledge of Unreal Engine is required if you plan to expand this pack.
- The price will increase for each content update (Not bug fixes)
- I'm the sole worker on this project, so updates might take a bit. I'm doing my best to deliver them promptly. Thanks for your patience
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.