UE4 Asset Cemetery - VOL.1 - Gravestones

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,445
Реакции[?]
4,139
Поинты[?]
2M
1733539430007.png

V4.17+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Этот проект включает в себя все, что изображено, со всеми активами, картами и материалами, созданными в Unreal Engine. Каждый актив был создан для реалистичных визуальных эффектов AAA, стиля и бюджета.

* Ежемесячный спонсируемый контент Unreal Engine на октябрь 2020 года *

Технические детали / Technical Details:
Features
:
  • High quality and fidelity texture sets - most 2048 pixels +
  • Master material setup that control the majority of all props and models
  • Additional controls for roughness, albedo, normals and more
  • Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
  • Realistic Post Process and Look Up Table
  • Optimized for games!
  • Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
  • Fully detailed models from all sides
  • Includes test dynamic lighting scene
Texture Sizes :
  • 2048 [59]
  • 1024 [2]
  • 512 [1]
  • 256 [1]
  • 128 [3]
Scaled to Epic Skeleton : Yes
Collision : Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count : 49484 Tris for all assets combined (See documentation for individual polycounts)
LODs : Small Prop Unreal LOD Generated
Number of Meshes : 24
Number of Materials and Material Instances : 23
Number of Textures : 64
Supported Development Platforms : Windows
Supported Target Build Platforms : Window / Mac / PS4 / Xbox
Documentation and Credits :
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Сверху Снизу