UE5 Asset Grunge / Military / Horror Dark GUI / UI KIT (CommonUI) + psd/ai source files

«Unigine Developer»
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Ноя 2020
Сообщения
880
Реакции[?]
2,112
Поинты[?]
1M
33fd5c00-0a10-41fc-99bd-7115854e9d78.jpg
V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:
Contains:

  • 87 widgets [GUI / UI elements and demo windows]
  • 1593 PNG files
  • 294 unique icons
  • 417 unique textures
  • PSD and AI editable source files
  • For Full HD and 4k screens
Pre-made widget Blueprints:
  • Fullscreen: Settings, Shop, Inventory, Quests, Achievements, Chat, Skills.
  • Windows: Game Sample, Inventory, Shop, Chat, Skills, Quests, Achievements, Settings, Create Character, Character List, Login, Revert Settings, Achievement Unlocked, Pause, Exit.
  • Tooltips: Tooltip Big, Tooltip.
  • Progressbars in different shapes and colors.
  • Health & Mana Bubbles in different colors.
  • Buttons in different colors and sizes.
  • Sliders in different shapes and colors.
  • Checkbox, Radio button, Toggle.
  • Chat Cloud.
  • Item Slots.
  • Input fields.
  • Simple dropdown.
  • Minimap.
  • Action bar.
More info:
  • Big windows come with two sizes to choose from
  • Included complete .psd editable file
  • Included .ai file with items & icons
  • Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Fonts:
  • Due to EU Marketplace requirements, fonts must be installed manually.
  • Step-by-step instructions are included with the asset.
  • Free font used (not included):
    Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
If you don't want to use the CommonUI plugin, you can
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
.
  • Number of unique Textures: 417
  • Screen Resolution: FullHD and 4k
  • Number of Widgets: 87
  • Supported Development Platforms: all
  • Supported Target Build Platforms: 5+
  • Number of unique icons: 294
  • Number of png files: 1593
  • Used Plugins: CommonUI Plugin
  • Gamepad-Support: Yes
  • Network Replicated: No (Widgets are always clientside)
Basic manual:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Naming convention:
  • t_* - textures
  • m_* - materials
  • mi_* - material instances
  • w_* - widgets
  • bc_* - blueprint classes
  • s_* - structs
  • enum_* - enums

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Сверху Снизу