Вопрос How to set ticks for shooting in ragebot?

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
8 Янв 2023
Сообщения
17
Реакции[?]
2
Поинты[?]
2K
Ik im not doing it right, how is it correct tho?

C++:
 user_cmd->csgoUserCmd.nAttack1StartHistoryIndex = (user_cmd->csgoUserCmd.inputHistoryField.nCurrentSize - 1);
            user_cmd->csgoUserCmd.CheckAndSetBits(CSGOUSERCMD_BITS_ATTACK1START);

            user_cmd->csgoUserCmd.nAttack3StartHistoryIndex = (user_cmd->csgoUserCmd.inputHistoryField.nCurrentSize - 1);
            user_cmd->csgoUserCmd.CheckAndSetBits(CSGOUSERCMD_BITS_ATTACK3START);

            int best_tick = TIME_TO_TICKS(tick + 2);
            for (int i = 0; i < user_cmd->csgoUserCmd.inputHistoryField.nCurrentSize; i++) {
                auto tick = user_cmd->csgoUserCmd.inputHistoryField.pRep->tElements[i];

                if (tick)
                {
                    tick->nRenderTickCount = best_tick + 1;
                    tick->SetBits(INPUT_HISTORY_BITS_RENDERTICKCOUNT);
                    if (tick->cl_interp) {
                        tick->cl_interp->nSrcTick = best_tick + 1;
                        tick->SetBits(INPUT_HISTORY_BITS_CL_INTERP);
                        tick->cl_interp->nDstTick = best_tick;
                        tick->SetBits(INPUT_HISTORY_BITS_CL_INTERP);
                    }

                    if (tick->sv_interp0) {
                        tick->sv_interp0->nSrcTick = best_tick + 1;
                        tick->SetBits(INPUT_HISTORY_BITS_SV_INTERP0);
                        tick->sv_interp0->nDstTick = best_tick;
                        tick->SetBits(INPUT_HISTORY_BITS_SV_INTERP0);
                    }

                    if (tick->sv_interp1) {
                        tick->sv_interp1->nSrcTick = best_tick + 1;
                        tick->SetBits(INPUT_HISTORY_BITS_SV_INTERP1);
                        tick->sv_interp1->nDstTick = best_tick;
                        tick->SetBits(INPUT_HISTORY_BITS_SV_INTERP1);
                    }

                    if (tick->player_interp) {
                        tick->player_interp->nSrcTick = best_tick + 1;
                        tick->SetBits(INPUT_HISTORY_BITS_PLAYER_INTERP);
                        tick->player_interp->nDstTick = best_tick;
                        tick->SetBits(INPUT_HISTORY_BITS_PLAYER_INTERP);
                    }
                }
            }
 
august
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Мар 2021
Сообщения
203
Реакции[?]
82
Поинты[?]
42K
okay so go to createmove 21 index, find function wthi getting arguments input message and input history, find function which processing inputs and use it for proper interp setting, last argument is tick, put ur one, here u go, u have perfect interps rn
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Ноя 2024
Сообщения
42
Реакции[?]
32
Поинты[?]
24K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Сен 2024
Сообщения
5
Реакции[?]
1
Поинты[?]
2K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
okay so go to createmove 21 index, find function wthi getting arguments input message and input history, find function which processing inputs and use it for proper interp setting, last argument is tick, put ur one, here u go, u have perfect interps rn
wrong he has to get it properly from (setup_interpolation_hook(playerscenenode,&clinterp,&svinterp,&svinterp1,&playertickcount)

good way to find that function is xrefing interp


ofc cl_interp is used by the structure "CCSGOInterpolationInfoPB_CL"
clinterp only stores fraction at CCSGOInterpolationInfoPB_CL u can find it by reversing createmove / reclassing / protobufs / or set null interps and check game console
 
august
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Мар 2021
Сообщения
203
Реакции[?]
82
Поинты[?]
42K
wrong he has to get it properly from (setup_interpolation_hook(playerscenenode,&clinterp,&svinterp,&svinterp1,&playertickcount)

good way to find that function is xrefing interp




clinterp only stores fraction at CCSGOInterpolationInfoPB_CL u can find it by reversing createmove / reclassing / protobufs / or set null interps and check game console
i told him absolutelly same boss, if u cant find it it's okay, i can provide signature -> client.dll "E8 ? ? ? ? 8B 45 ? 3B 45 ? 7C"
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Сен 2024
Сообщения
5
Реакции[?]
1
Поинты[?]
2K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
deleted cuz no spoonfeed anymore
 
how to доказать всем что не еблан
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Авг 2019
Сообщения
423
Реакции[?]
123
Поинты[?]
32K
Похожие темы
Сверху Снизу