Модератор раздела «Unreal Engine»
-
Автор темы
- #1
V5.5
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Этот инструмент, известный как PBG, позволяет вам собирать модульные сетки custom, marketplace и Quixel Megascans для процедурного создания структур и зданий легко и быстрее с полным художественным контролем и множеством опций, используя подход, основанный на грамматике! Сэкономьте массу времени при создании зданий и сооружений с помощью нашего инструмента.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Easily Generate Buildings and Structures
- Works with custom and marketplace/Quixel modular assets
- Auto instancing of generated assets for better performance
- Spline and Grammar based
- Full control on building aspects
- Procedural and Manual Edition Supported
- Artist Driven Procedural Generation
- Materials and Meshes randomization system out of the box
- Custom Blueprints Support
- Fast Iteration and infinite variation
- Fully customizable and non destructive workflow by arranging different part of building in blocks
- Prefabrication support to arrange entire buildings or parts of buildings in reusable assets to create almost infinite structures
- Production and creativity boost
- Suited to any architectural structure: Urban, Sci-Fi, Medieval, Post Apocalyptic, Ruins, Chaotic, Slums and more.
- Compacted UI for better management
- Examples of procedural structures included
Supported Development Platforms: All Supported Unreal Development Platforms
Note: enable the built-in "Geometry Script"; "ProceduralMesh" and "Editor Scripting Utilities" plugin
Note 2: Some demo meshes has no back face.
Note 3: the buildings in screenshots were created using this tool and are not included.
Disclaimer: the product has Nanite and Lumen enabled,
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.