• Я зарабатываю 100 000 RUB / месяц на этом сайте!

    А знаешь как? Я всего-лишь публикую (создаю темы), а админ мне платит. Трачу деньги на мороженое, робуксы и сервера в Minecraft. А ещё на паль из Китая. 

    Хочешь так же? Пиши и узнавай условия: https://t.me/alex_redact
    Реклама: https://t.me/yougame_official

UE5 Asset Art of Shader - Advanced Distortion

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,767
Реакции
4,789
1739650155658.png


V5.1+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Этот пакет предназначен для предоставления вам серии настраиваемых материалов после обработки, которые можно комбинировать, смешивать, группировать и локализовывать, чтобы придать вашим актерам и сценам уникальный и выразительный вид.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • 30 Different Types of Parameterized Distortion Effects.
  • Each Effect can be used as Post Process Blendable Material , Niagara FX , and Mesh Material with World Displacement.
  • Niagara facilitates Object Space Localization, where you can apply the effects on only a part of your environment, like certain actors, or a given region in your scene.
  • AOS Blueprint Actor for easily combining and grouping multiple Blendable Materials based on common properties.
  • Localization allows you to apply the shaders only to certain objects, or exclude certain objects from given effects, via custom depth stencils.
  • ScreenSpace Localization lets you split the screen based on user defined shape and size, and apply multiple Blendable Materials simultaneously at different parts of the screen.
  • Separate out the MainObjects placed in the environment from the Background via SceneDepth. Apply different shader combination simultaneously to your main environment and background scene.
  • AOSRuntime Blueprints and Widgets, including Dynamic UMG Based Color Wheel allows you to tweak and modify the post process materials at runtime.
Number of Unique Materials and Material Instances: 30
Number of Blueprints: 6
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Mac: Yes
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Tutorial Series : Mastering Post Process Shaders


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Назад
Сверху Снизу