• Ищем качественного (не новичок) разработчиков Xenforo для этого форума! В идеале, чтобы ты был фулл стек программистом. Если у тебя есть что показать, то свяжись с нами по контактным данным: https://t.me/DREDD

Обновили CS:S

Пользователь
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Окт 2021
Сообщения
103
Реакции
30
Видали там? КС:С реально обновили, до 93 версии, добавили поддержку x64 (ксго не дожила до x64 :cry: ), еще че то, не помню, че думаете?


UPD:



  • Added 64-bit Support. 64-bit binaries will automatically be launched on systems with a 64-bit OS.
  • Added a borderless window option to video settings
  • Added bicubic lightmaps (from Half-Life 2: 20th Anniversary Update)
  • Added radial fog (from Half-Life 2: 20th Anniversary Update)
  • Added support for Steam Networking
  • Added UI scaling for high-resolution screens
  • Made the default server name for listen servers include the player's name
  • Made the game launch in native resolution by default instead of 640x480
  • Client-side prediction fixes (these fix 'jank'/rollback in certain situations)
    • Fixed a bug where when unducking, the view could glitch out if the player doesn't have space to unduck
    • Fixed gifts not randomly dropping when players are killed during the winter event
    • Added sv_autobunnyhopping so bhop servers can have this wanted behaviour with client-side prediction
    • Fixed a prediction bug where if the player was moved on the client, their input-based movement for that tick was not taken into account in non-player actions
    • Improved prediction for walking on props and other entities
    • Made certain client-side entities only trigger local prediction errors
      • e.g. If the viewmodel experiences a prediction error, the player will not experience a prediction error
    • Fixed prediction of viewmodel sway
    • Fixed a prediction error regarding weapon idle animations
  • Fixed certain breakable props not gibbing correctly
  • Fixed an issue where certain variables like position would not be updated correctly to match the server in certain situations
  • Fixed the player's base velocity (eg. conveyors, moving items etc.) getting subtly out of sync from client/server
 
Последнее редактирование:
абалдеть...
 
и че поменялось
 
я вчера тестил, самое главное при откате там нельзя игру запустить на ранних версиях из за нехватки 64 битного ексешника, и сервера поломаны, если попробывать спуфнуть клиент версион то вылезит ошибка о несовместимости таблиц сущностей, кароче на лицухе без онлайна сидим
 
я вчера тестил, самое главное при откате там нельзя игру запустить на ранних версиях из за нехватки 64 битного ексешника, и сервера поломаны, если попробывать спуфнуть клиент версион то вылезит ошибка о несовместимости таблиц сущностей, кароче на лицухе без онлайна сидим
Да, это первое че заметили, билд сервака не обновили еще.
 
а вертикальную синхронизацию пофиксили? она просто с хл2 была 2 кадра (герцовка дисплея / 2) и при условных 60 герц, игра шла в 30 фпс.
 
а вертикальную синхронизацию пофиксили? она просто с хл2 была 2 кадра (герцовка дисплея / 2) и при условных 60 герц, игра шла в 30 фпс.
не помнится мне чтоб такое было, у меня с всинком всегда все ок было, хз как у тебя
 
надеюсь носпреад и псайлент не ебанули а то это был бы ужас
 
Назад
Сверху Снизу