• Я зарабатываю 100 000 RUB / месяц на этом сайте!

    А знаешь как? Я всего-лишь публикую (создаю темы), а админ мне платит. Трачу деньги на мороженое, робуксы и сервера в Minecraft. А ещё на паль из Китая. 

    Хочешь так же? Пиши и узнавай условия: https://t.me/alex_redact
    Реклама: https://t.me/yougame_official

Вопрос Help define the enemy

Новичок
Новичок
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Сен 2022
Сообщения
1
Реакции
0
Hello everyone,


I'm studying CryEngine 3 and using the 2017 Warface version, which is a 32-bit game. I'm creating an internal cheat to gain knowledge.


Today, I encountered an issue while implementing silhouettes—how do I define the enemy?


After researching, I found that we can use pFrameWork->GetIActorSystem()->GetActor(pEnt->GetID()) to filter the enemy.


I would like to know how to find IActorSystem inside IGameFramework, GetActor inside IActorSystem, and GetID inside the IEntity class.


I would really like to locate them in IDA.


Thanks in advance, everyone!
 
Назад
Сверху Снизу