Пользователь
- Статус
- Оффлайн
- Регистрация
- 2 Июл 2020
- Сообщения
- 68
- Реакции
- 136
1.10. Запрещено оформление темы не по правилам раздела или категории.
V5.1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Создание игры с паркуром больше не является проблемой! Теперь в любой игре можно реализовать продвинутые прыжки, сальто и/или лазание с помощью нескольких простых шагов и придать ей вид AAA-игры!
Поднимайтесь в 3 разных стилях (от точки к точке, свободное восхождение, подъём по выступу)
Продвинутые движения на выступе (переходы по углам, действия в прыжке и многое другое)
Бег по стене с ЛЕГКОСТЬЮ
Приготовьтесь взглянуть на скалолазание и паркур в совершенно новом свете!!!!
Ссылка на Обучающие видеоролики:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Actor Component with powerful trace system to trace any collision based object and return back the most logical actions based off object Height, Depth as well as other factors such as side walls and frontal ledges
- Climb Point Generator Blueprint to Easily Spawn and Define Climb Based Points with 3 different climb types to choose from!
- Animation Notifies for resetting actions / setting climb states for easy set up
- Demo Character to see how locations are provided to the root bone via motion warp plug in
- Simple Demo Map with pre-set objects to test positioning
Input: (Demo Only)
Network Replicated: Yes - Replication handled internally, need only to select "Component Replicates"
Supported Development Platforms: PC
Windows: Yes
Mac: Yes
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Documentation Updated Regularly with patch notes and system updates!
Important/Additional Notes: System is intended for use with Unreal Engines Motion Warp Plug in - To use this without the plug in is possible but requires disabling the motion warp settings inside the component blueprint - See documentation for more info
V5.1
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: