UE4 Asset SCIFI Traps 2

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,748
Реакции
4,753
1746195972280.png


V4.26+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

10 Уникальных ловушек, которые можно использовать для любого проекта. ресурс гибок в использовании.

Технические детали / Technical Details:

Documentation :
Item Function :
- 001 : will spawn 8 mines if overlapped
- 002 : Rocket Turret will shoot rocket when in range and will not shoot if the character hidden by a wall
- 003 : will spawn trap that shoots a projectile in a circular pattern
- 004 : trap door will open when overlapped in radius
- 005 : will spawn solid laser when overlapped
- 006 : fence will rise if in radius. when not in radius will reset
- 007 : will spawn smoke canister if overlapped
- 008 : will be destroyed if overlapped
- 009 : no function, just arranged bombs
- 010 : when overlapped, will open chest then destroyed.
Note :
  • All trap will Trigger on Thirds person BP.
  • The lightmap resolution edited (static mesh)
Features:
  • LOD's for skeletal and static mesh
  • 10 unique Traps.
  • BP for some asset
  • PBR texturing
  • Low poly
Number of Unique Meshes: 21
Collision: custom and generated
LODs: Yes (static and skeletal
Number of Materials and Material Instances: 31
Number of Textures: 88
Texture Resolutions: 2k
Supported Development Platforms:
Windows: yes

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Назад
Сверху Снизу