• Я зарабатываю 100 000 RUB / месяц на этом сайте!

    А знаешь как? Я всего-лишь публикую (создаю темы), а админ мне платит. Трачу деньги на мороженое, робуксы и сервера в Minecraft. А ещё на паль из Китая. 

    Хочешь так же? Пиши и узнавай условия: https://t.me/alex_redact
    Реклама: https://t.me/yougame_official

UE5 Asset Survival Interactable Procedural Nature Ecosystem

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,762
Реакции
4,780
1746361062036.png


V5.5
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Survival Interactable Procedural Nature Ecosystem — это специальный пакет, разработанный для того, чтобы помочь разработчикам и художникам игр процедурно создавать огромные ландшафты открытого мира, населенные рубимыми деревьями и камнями, готовыми к добыче игроком. Вот почему этот пакет идеально подходит для любой игры на выживание, но также может быть использован для любого другого типа игры, где требуется процедурная природа.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • The landscape auto-material comes with 10 layers and automatic slope variation
  • 30 static meshes for foliage/rocks/trees (all Nanite)
  • 5 geometry collections (destructible meshes)
  • 3 example maps, 2 with a surface area of 100 square km each, both of them are 4k resolution and the third is an Overview Map where you can visualize all the static meshes
  • Full dynamic lighting setup (Lumen)
  • 2 procedural foliage spawner (1 for trees and 1 for the rocks)
  • all foliage come with color variation which can be adjusted together with other parameters such as wind strength, intensity etc., directly from the Material Instances or from Material Parameter Collection
  • Highly customizable and easy to use
  • 18 Blueprints
  • the pack also comes with all the sounds you can hear in the Videos and with a basic sparks VFX
Number of Unique Meshes: 30
Collision: Yes - automatically generated
LODs: all meshes are Nanite so LOD's are not necessary
Number of Materials and Material Instances: 27
Number of Textures: 93
Texture Resolutions: most of the textures are 4k (4096 X 4096)
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Mac: Not tested
Documentation: Please read the description and watch the Videos from the beginning of the description

Important/Additional Notes: In order to use Procedural Foliage Spawners from this pack, you will have to go to Editor Preferences/Experimental and enable Procedural Foliage.

If you like this pack, feel free to write a review and rate it. This will keep me motivated to create better and better assets. Thank you!

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Назад
Сверху Снизу