- Статус
- Оффлайн
- Регистрация
- 12 Авг 2020
- Сообщения
- 4,767
- Реакции
- 4,791
V5.1+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
С помощью этого пакета я хотел решить проблему, из-за которой при работе над проектами ArchViz у меня всегда возникали трудности с поиском моделей изгородей, которые не состояли бы из 1 миллиона полигонов, и я обычно размещал изгороди и кусты вручную один за другим. Но теперь с этим пакетом вы можете ускорить процесс с помощью сплайнового чертежа или встроенного в плагин набора инструментов для моделирования Unreal Engine!
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Modular meshes and blueprints for easy set up a hedges, bushes and gardens
- Lighting is optimized for dynamic lighting with LUMEN
- Master material setups
Collision: Yes, some automatically generated, some modified by hand
Vertex Count: 172-252,062 (most of the meshes between 20.000-150.000)
LODs: Yes, automatic (optimized by hand to match density)
Number of Materials and Material Instances: 10 Master Material 30 Instanced Material
Number of Textures:74
Texture Resolutions:
[14] 4096x4096
[39] 2048x2048
[2] 2048x1024
[3] 1024x1024
[16] Pivot Painter texture in different sizes
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
TIPS for lighting:
- Use LUMEN for GI and reflections
- Turn on Distance Field Mesh generation.
- If you experience flickering on the hedges or bushes set:
if this not help try this:
r.Lumen.ScreenProbeGather.ScreenTraces.HZBTraversal to 0
Important/Additional Notes:
Contains assets from polyhaven.com, licensed under CC0 1.0 Universal.
Contains assets from ambientCG.com, licensed under CC0 1.0 Universal.
If you need additional bush shapes you can write a request for me and i will try my best!
Support Email: ferencstock@gmail.com
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.