- Статус
- Оффлайн
- Регистрация
- 12 Авг 2020
- Сообщения
- 4,780
- Реакции
- 4,814
V5.2+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Медленно блуждающие страшные призраки создают напряженные сцены в игре.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Character blueprint (no input)
- AI controller blueprint
- Animation blueprint
- Foliage wind direction blueprint
- Camera render blueprint
- Camera shake blueprint
- Fog and smoke Niagara systems
- 4 animations
- 3 versions of skeletal meshes
Input: no
Network Replicated: no
Materials:
- 6 materials
- 7 instances
- 1 material function
- 1 material parameter collection
- Overview with how to use explained
- Demo map (as seen in video above)
- 2 bushes
- eyes for the ghost
When you add the ghost to the level the level needs to have nav mesh bounds volume on it. The ghost then wanders around the navigable area slowly turning to it's new directions. Character also has 2 other functions: appear and disappear that you can also see in start and end of the video above.
Supported Development Platforms: tested and developed in Windows
Documentation: how to use explained in overview map
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.