UE5 Asset Nanite Foliage - Grass

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,796
Реакции
4,839
1753627990141.png


V5.1+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Nanite Foliage — трава


Технические детали / Technical Details:

Features:

  • Foliage won't disappear no matter how far away you are.
  • Can be used for real time rendering/game development.
  • Demo scene from the showcase video included (Green version).
  • Character & Objects interaction
  • Micro/Macro color variation
  • Global Wind Control
  • Includes 5 base grass heights, dead grass, and bushes.
  • Customizable grass color. Adjust body/edge/stem/top/bottom/entire leaf color
  • Fully geometry, no alpha mask was used, optimized for nanite.
  • Adjustable roughness, specular, and normal intensity.
  • Lightweight wind system with vertex color mask.
  • Wind gusts system with the ability to use your own image as a wind pattern.
  • Adjustable wind speed/direction; grass bends towards wind direction.
  • Grass breeze system
  • Adjustable wind gusts color/brightness
  • 107 Meshes
  • Average Triangle Count 27,522
Number of Unique Meshes: 107
LODs: No
Collision: No
Average Triangle Count: 27,522
Number of Materials and Material Instances: 3 Materials, 4 Material Instances
Number of Textures: 12
Texture Resolutions: 2048x2048
Supported Development Platforms: Windows

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Назад
Сверху Снизу