- Статус
- Онлайн
- Регистрация
- 12 Авг 2020
- Сообщения
- 4,748
- Реакции
- 4,753
V5.1+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Вы ищете решение для затенения Cel, не требующее постобработки? Не смотрите дальше! Также включает в себя контуры сетки!
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Procedural. Transition, Curvature and texture based banding (Cels)
- Multiple Light Sources (2 Directional Light, 1 Skylight, 4 closest point and spotlight)
- Metallic Matcap or Curvature
- Rim light with shadow mask
- Stylized Specular and Hair Specular
- Pattern for that cool comic book effect (screen space or uv space)
- Normal map and Detail Normal
- Mesh outline (Invert your mesh and use it as an outline)
- Animated Outlines
- Inline
- CubeMap
- ID Map
- Dynamic Shadows for unlit materials
- Anime Face shadow with texture
• Forest Demo meshes: Axe, 2 flower, Grass, Hut, Pine tree, 3 rocks, 1 smoke, 1 Trunk, 2 Wind
• Mermaid static mesh (not rigged)
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.