• Ищем качественного (не новичок) разработчиков Xenforo для этого форума! В идеале, чтобы ты был фулл стек программистом. Если у тебя есть что показать, то свяжись с нами по контактным данным: https://t.me/DREDD

UE5 Asset The Projects - Modular City Pack - Nanite

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,767
Реакции
4,791
Безымянный.jpg


V5.5+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Создавайте свои собственные города с помощью проектов. Этот огромный набор, вдохновленный различными периодами 20-го века в США, с уникальным ретро-футуристическим оформлением, разработан как универсальное решение для создания городской среды с высокой степенью детализации AAA-качества для игр и кинематографа. С помощью этого продукта можно создавать главные улицы, глухие переулки, грунтовые дороги, закусочные и магазины, кафе и бары, жилые здания с интерьерами и офисы, дороги и автостоянки, небоскребы, железнодорожные пути, подпорные стены и многое другое.

Технические детали / Technical Details:

  • The product includes 25 building prefabs complete with interiors and an additional 4 skyscraper prefabs, all of which you can edit at any time due to the non destructive nature of the project
  • A massive library of over 1500 unique highly detailed Nanite static meshes including modular kits with a strict modularity in mind and props designed to compliment said kits (not including the additional baked static meshes that belong to the demonstration level)
  • 143 unique highly customizable material instances, all part of a flexible material system that utilizes RGB Masks, World Position mapping, Parallax Occlusion Mapping, Height Blend, Vertex Paint and a range of other functionalities to provide the best shader fidelity in your worlds
  • 77 decal material instances with advanced height blend, tiling and randomization functionality to assist dressing the surfaces, maintain a consistent texel density under extreme scaling and prevent repeatability in high usage cases
  • 3 customizable and posable vehicle blueprints (no driving functionality)
  • 15 posable and editable light source blueprints
  • A foliage solution with 22 Vegetation Foliage Static Meshes (+additional 23 Trash Foliage Static Meshes) and 12 vegetation arrangement static meshes (+additional 30 trash arrangement static meshes)
  • 3 Niagara Particle Systems
  • Openable door Blueprint
Additionally you get:
  • Over 25 hand crafted city blocks filled with intricate details all part of a massive Demonstration World Partition level to use in your projects as is
  • Asset library level with various tips on the usage of the project's contents
  • 44 modular road prefabs (PLAs) and 26 arrangement prefabs to assist with building up a level and adding large amounts of visual details quickly
Number of Meshes: 1992 (including 271 baked spline meshes)
Collision: Yes, Custom and Automatically Generated
LODs: Yes on Translucent Meshes, otherwise Nanite
Number of LODs: Up to 3 levels on Translucent meshes
Number of Materials: 24
Number of Material Instances: 944 (228 Instances + 716 RGB Mask Instances)
Number of Textures: 393 (including 136 RGB Masks)
Texture Resolutions: 8x8 to 12,288x12,288 (including UDIMs)
Supported Development Platforms: Windows

This product does not include a spline blueprint (spline geometry is baked, however source spline mesh assets are included)

This product uses Lumen and Nanite and is primarily intended for use with Dynamic lighting systems. Please refer to the official Unreal Engine documentation for technical requirements

The Water Plugin is enabled for the Vista water plane

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Назад
Сверху Снизу